“In verband met de aankoop van onze woning zijn we door goede verhalen van familie bij De Jong & Van Diermen terecht gekomen. Wij hebben advies ingewonnen omdat we zelf niet voldoende kennis hadden om het gehele proces te doorlopen. Daarnaast gaf De Jong & Van Diermen een gevoel van zekerheid dat alles tijdig en juist werd ingediend.
Niek Verhaar heeft ons ontzettend goed geholpen. Hij communiceert duidelijk en snel, is punctueel en heeft ons heel veel extra werk uit handen genomen. Veel meer dan we hadden verwacht van een hypotheekadviseur. Daarmee heeft hij het spannende proces van het kopen van ons eerste huis veel makkelijker, overzichtelijker en geruststellender gemaakt. Dit waarderen we heel erg!”
Emil Jansen en Eva van der Schans (maart 2024, rapportcijfer 10!)
“In verband met de aankoop van ons appartement zijn wij via vrienden bij De Jong & Van Diermen terecht gekomen. In de twee gesprekken die volgden kunnen wij niets anders concluderen dan dat die zeer prettig zijn verlopen en dat de medewerker van De Jong & Van Diermen ons voorzien heeft van kundig advies”
Sander Scholtens en Janine de Harder (november 2023, rapportcijfer: 10!)
“Na het aankopen van een woning kwam ik voor het hpotheekadvies via een collega terecht bij De Jong & Van Diermen. Daar heb ik een meer dan prettig informatiegesprek gehad, was het advies op maat en was men opvallend goed bereikbaar.”
Marieke Schuppens (maart 2023, rapportcijfer: 9)
“Via familie zijn wij bij De Jong & Van Diermen terecht gekomen. Mijn partner en ik hebben er een zeer positieve ervaring aan overgehouden. Wij werden professioneel geholpen en zijn volledig ontzorgd. De lijntjes waren kort waardoor dingen snel werden opgepakt. Tevens werden belangrijke items zorgvuldig toegelicht. Kritisch nootje als afsluiter: de digitale hulpmiddelen (website, powerpoint en feedbackformulier) kunnen wel een update gebruiken.”
Stephan Bos (februari 2023, rapportcijfer: 10!)
“Via een kennis bij De Jong & Van Diermen terecht gekomen om te kijken naar de mogelijkheden tot het kopen van een huis. Het gehele traject verliep soepel met voldoende begeleiding.”
Gebroerders Bart en Rob (januari 2023, rapportcijfer: 10!)
“Vanwege de aankoop van onze woning werden wij door familieleden getipt om contact op te nemen met de adviseurs van De Jong & Van Diemern. Wij hebben daar een goede ervaring gehad tijdens het adviestraject. Het gehele kantoor heeft een extra stap gezet om het proces voor ons te kunnen versnellen en dat waarderen wij zeer. Daarnaast heeft men ervoor gezorgd dat wij als klant zo min mogelijk hebben gemerkt van de wisselingen tijdens de vakantieperiode. Het voelde heel fijn dat wij het aanvraagproces met veel vertrouwen uit handen konden geven.”
Anoniem (augustus 2022, rapportcijfer: 9)
“In verband met de verbouwing van onze badkamer hebben wij contact gezocht met De Jong & Van Diermen. Reden: in het verleden zijn wel al eerder heel erg goed door ze geholpen. Alles wat voor een leek lastig te begrijpen is, wordt in heldere taal uitgelegd. Ondersteund door goede adviezen.”
Laurie Huurdeman (juli 2022, rapportcijfer: 9)
“Na de aankoop van onze woning, werden wij door familie erop gewezen om de financiering door De Jong & Van Diermen (Niek Verhaar) te laten regelen. Dat is ons zeer goed bevallen. De communicatie ging vlot en soepel en het maakte niet uit welke dag of tijd wij een bericht stuurden, wij kregen altijd snel een reactie. Niek zat er bovenop en zorgde ervoor dat alles direct werd aangeleverd waardoor wij veel vertrouwen hadden in het complete proces. Wij raden bij familie, vrienden en kennissen jullie daarom ook zeker aan!”
Bobby en Iris (juli 2022, rapportcijfer: 9)
“Vanwege een goede ervaring van iemand uit de familie hebben wij besloten om de hypotheek via De Jong & Van Diermen te regelen. De ervaringen gedurende het adviestraject waren zeer prettig. Wij konden altijd snel schakelen met Wim van Deuveren en hij dacht heel fijn met ons mee. Terugkijkend op het gehele traject zijn wij zeer tevreden met de uitkomst”
Tim Hoevenagel en Roos de Jonge (april 2021 rapportcijfer: 9!)
“Gedurende het adviestraject was onze ervaring heel positief, de hulp was zeer uitgebreid, het contact verliep heel soepel en waren altijd bereikbaar en bereid om te helpen. De sessies op kantoor gaven ons precies de juiste geruststelling en we werden telkens erg goed op de hoogte gehouden. Wij zijn dan ook blij dat wij alles via jullie hebben laten verlopen, want jullie hebben heel veel werk (en dus zorgen) voor ons weggenomen”
Bram en Diliana (maart 2021, rapportcijfer: 10!)
“Via een vriend kreeg ik een heel goede referentie om mijn hypotheek door De Jong & Van Diermen te laten regelen. Tijdens het gehele adviestraject werd er echt goed de tijd voor mij genomen en ik kijk er dan ook zeer tevreden op terug”
Berry de Vries (maart 2021, rapportcijfer: 10!)
“Een uitstekende hypotheek-ervaring opgedaan. Kwalitatief erg goede dienstverlening. Snel en efficiënt schakelen en meedenken met de situatie zoals deze bij ons van toepassing was. Daarbij de ook niet onbelangrijke factor, het hypotheekadvies sloot aan bij onze verwachtingen en werd goed toegelicht. Terugkijkend op het hele traject was de factor ontzorgen erg waardevol, aangezien Wim ook open stond voor vragen die mogelijk niet strict binnen de afkadering van hypotheekadvies zouden vallen en ook simpelweg het gevoel gaf dat je samenwerkt met iemand die weet waar hij het over heeft”
M. Suurmond en V. Gurinovich (januari 2021, rapportcijfer: 9)
“Alles werd keurig uitgelegd, als er vragen waren konden wij die stellen. Ook als er wat in het weekend aan de hand was of tussendoor konden we mailen of appen of bellen en wij kregen direct antwoord. Wij hebben alle gesprekken goed ervaren en raden de Jong en van Diermen zeker andere aan. Ook omdat jullie de tijd nemen en alles voor ons uitzoeken”
Jan van Diermen en Gaby Nagel (januari 2020, rapportcijfer: 9))
“Zeer duidelijk, transparant, persoonlijk en prettig. Wij kijken dan ook zeer positief terug op het gehele traject”
Jan en Sandra Stolwijk (september 2019, rapportcijfer: 9)
“Helemaal top. Wij werden veel geholpen en onze vragen werden altijd beantwoord. Wij zijn dan ook zeer tevreden en een absolute aanrader voor andere mensen”
Jack den Hartigh en Daphne Vermeer (september 2019, rapportcijfer: 9)
“Goede ervaring. Wij ervaren Wim van Deuveren als een hele fijne adviseur, hij is proactief en legt goed uit. Verder neemt hij alle tijd voor de gesprekken en is er een fijne, ontspannen sfeer tijdens die gesprekken. Fijn om tijdens een voor ons zo’n ingewikkeld traject, zo’n kundig iemand als Wim te hebben die ons hier in heeft begeleid”
Michael en Minka Thomas (september 2019, rapportcijfer: 9)
“Vanaf het begin gaf het ons een heel vertrouwd gevoel en veel zekerheid, hele goede adviezen waar we veel aan hadden. We voelden ons op onze plek.”
David Dinev & Bojana Petrovic (april 2019, rapportcijfer 9)
“De ervaring gedurende het adviestraject was heel prettig. De adviseur (Wim van Deuveren) is een erg fijne man. Vriendelijk ook en maakt altijd tijd voor je. Snelle reacties op e-mail en goed bereikbaar via Whatsapp.”
Daisy en Aaron Tutt (april 2019, rapportcijfer 10!)
“Pro-actief, meedenkend & betrouwbaar.”
Klant wenst anoniem te blijven (februari 2019, rapportcijfer 8,5)
“De ervaring gedurende het adviestraject was zeer goed. Alle vragen werden zeer duidelijk beantwoord en er werd meegedacht! Ook buiten kantoortijden konden wij gewoon onze vragen stellen, zeer betrokken!”
J. van Vliet & L. Huurdeman (december 2018, rapportcijfer 9,5)
“Professionele begeleiding, persoonlijk en vriendelijk. Tevreden over zowel het verloop als de uitkomst”
A. van Halteren & G. Koelewijn (februari 2018, rapportcijfer: 9,5)
“Het kennismakingsgesprek was goed en vertrouwd. Goed zorgeloos traject”
D. Hop & A. Beekhuis (maart 2018, rapportcijfer: 7,5)
“Fijn eerste contact, snelle reactie op mails, duidelijk advies. Erg goed. We begrijpen nu wel wat we ‘kopen’ en het is duidelijk gemaakt wat opties en mogelijkheden waren om uit te kiezen. En als we iets niet wisten kregen we altijd een snelle reactie of werden teruggebeld”
E. Soet & M. Poort (mei 2018, rapportcijfer: 8,5)
“Positief en open, veel informatie, mogelijkheden en tijd voor vragen en buiten kantoor uren afspraken kunnen maken voor informatie en overleg. We hebben vertrouwen in de toekomst en weten dat we voor vragen kunnen bellen”
Klant wenst anoniem te blijven (mei 2018, rapportcijfer: 9)
“Zeer informatief en aangenaam gesprek bij eerste bespreking bij De Jong & Van Diermen. goede communicatie, snel, goede adviezen”
Rob (juni 2018, rapportcijfer: 10)
“Heel Positief, veel uitleg gehad en makkelijk te bereiken, telefonisch of via mail”
Fam. D. Hop (september 2018, rapportcijfer: 9)
“Wij hebben een heel fijn eerste gesprek gehad, waarin alles heel duidelijk werd uitgelegd en er ruimte was voor onze vele vragen. Daarnaast was de bereikbaarheid van onze adviseur helemaal fijn. We konden hem op elk moment bellen of een berichtje sturen. Zeer tevreden over het adviestraject. Eerlijk geholpen en er werd tijd genomen voor onze vragen en twijfels”
T. Hop (september 2018, rapportcijfer: 8,5)
“Erg prettig. Altijd bereikbaar, altijd behulpzaam en uitgebreide uitleg, geen vraag was te veel. Heel fijn hoe we zijn geholpen, dit nam de nodige stress bij ons weg”
R. Beijer & S. Everaers (oktober 2018, rapportcijfer: 9)